Известие

Collapse
No announcement yet.

156-пуши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от gigi
    Кофти предположение ама може и да са позаминали маслообирателните сегменти
    тогава във въздушния филтър би трябвало да има масло и да пуши бая сериозно
    Volvo S80 D5 awd 2010г.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от JK
      защото предполагам, че важи за всички ТС двигатели. Двигателя ми гореше ......
      По-новите ТС са с пластмасов капак и този сепаратор е заработен вътре само отворите наподобяват по-старите капаци
      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Yon
        Първоначално публикувано от JK
        защото предполагам, че важи за всички ТС двигатели. Двигателя ми гореше ......
        По-новите ТС са с пластмасов капак и този сепаратор е заработен вътре само отворите наподобяват по-старите капаци
        А при по-новите може ли да се зацапа тоз сепаратор и има ли нужда от чистене?
        Alfa Romeo Stelvio 2.0T
        Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от DeX
          Първоначално публикувано от Yon
          Първоначално публикувано от JK
          защото предполагам, че важи за всички ТС двигатели. Двигателя ми гореше ......
          По-новите ТС са с пластмасов капак и този сепаратор е заработен вътре само отворите наподобяват по-старите капаци
          А при по-новите може ли да се зацапа тоз сепаратор и има ли нужда от чистене?
          Чистихме една хубавица навремето ама собственика да си каже ефект имаше ли ? Маслото беше ново, гумичките сменяни това беше последното което можеше да се направи

          п.с.
          Тая пластмаса ми направи впечатление , че трудно би задържала нагари. Виж метала е друго. Може и да греша
          97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

          .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

          Comment


          • #35
            Някой може ли да обясни по- подробно /step by step/ как се прави тая интервенция по масления сепаратор, че и моята изпушва след 5000-6000об.
            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от boian
              Някой може ли да обясни по- подробно /step by step/ как се прави тая интервенция по масления сепаратор, че и моята изпушва след 5000-6000об.
              Махаш капака на клапаните(пластмасов е) и поливаш с коресилин в отворите към отдушника от вътрешната страна (това което не се вижда когато е затворен)


              p.s
              Маха се
              Декоративен капак
              бубините и лулите на свещите
              развиваш болтовете май бяха 12 на бр.
              Маркучите за вентилацията дето отиват към дросела
              Махаш го, обръщаш го нагоре, поливаш в отворите разклащаш
              97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

              .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

              Comment


              • #37
                Сигурно има и гарнитура някъде?
                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                Comment


                • #38
                  Благодаря Yon. А може ли да е от маслото това изпушване- Тутела Джарама 10w40 нa 2000км e?
                  Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от boian
                    Благодаря Yon. А може ли да е от маслото това изпушване- Тутела Джарама 10w40 нa 2000км e?
                    Не
                    Предишния собственик е сменял маслото през максималния пробег което си е цифра...... и се е получил нагара.

                    п.с.
                    Дано да се оправи но лично мене ме съмнява така да пуши( 5000-6000 об/мин) от капак
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment


                    • #40
                      Виждал съм на Boian как припушва леко при пълно натоварване
                      и мен ме съмнява да е от мръсен капак.
                      ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                      Comment


                      • #41
                        Ами ако е от сегменти, няма ли да почернее маслото. Мойто е бистро като сълза. Навремето с Уно-то имах същия проблем- гореше ми масло за световно, някаква Приста бях сложил, смених го с Кастрол и спря да пуши.
                        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                        Comment

                        Working...
                        X